Nadační pivovar má logo od Juraje Kusého

Průmyslový designér Juraj Kusy vytvořil podobu loga i dalších grafických prvků spojených s projektem Nadačního pivovaru Herold.  Vychází z půdorysu historických budov pivovarského areálu. Tento motiv se prolíná ztvárněním projektu nadačního pivovaru, označením nadačního piva i loga Modré nadace, která je většinovým vlastníkem Heroldu.

“Spojení nadace a pivovaru, které je prvním podobným projektem svého druhu, mě velmi oslovilo. A to nejen kvůli tomu, že Herold je na čepu v mé oblíbené hospodě. Cíle nadačního pivovaru, tedy zachránit a otevřít veřejnosti historické barokní budovy, jsou smysluplné a jsem rád, že mohu být u toho a spolupracovat na vizuální komunikaci projektu,” říká Juraj Kusy. „Propojení moderního designu a genia loci historického pivovaru byla výzva, která mne opravdu bavila,” dodává.

Loga budou složit nejen k prezentaci a komunikaci projektu, ale také například označení speciálního nadačního piva, grafiky pivních tácků a podobně.